Mini-recensies van boeken die ik met Kobo Plus heb gelezen #15

Ben ik weer met een nieuw lijstje recensies van boeken die ik met Kobo Plus heb gelezen! Het is een divers lijstje, met fijne boeken waarvan er geen enkele is tegengevallen en waarbij er voor iedereen wel wat wils tussen zit! Veel leesplezier!

Patrick – Linda Kage
Dit boek stond al tijden op mijn TBR en toen ‘ie eindelijk op Kobo Plus stond, duurde het niet lang voordat ik er in begon. Ik heb enorm genoten van de twee voorgaande boeken, dus deze beloofde ook veel goeds. En ik vond ‘m echt tof. Maar ik moest ook heel erg in het hoge dramagehalte komen. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik een dergelijke boek – waarbij de hoofdpersonages ongeveer alles in het leven tegen hebben – had gelezen, maar de fijne schrijfstijl van Linda Kage zorgde ervoor dat ik er direct in zat. Ik heb gelijk zin om de andere boeken in deze serie te lezen (en dat zijn er al heel wat, helaas nog niet allemaal vertaald), dus kom maar op!

Waarschijnlijk is het liefde – P.Z. Reizin
Op vakantie in Tenerife had ik ook twee boeken uit eigen kast op mijn TBR gezet. Waarschijnlijk is het liefdewas een van die twee boeken en ik kon ‘m lezen met Kobo Plus. Dit boek stond al jaren op mijn TBR en ik heb op zich geen spijt dat ik ‘m niet veel eerder heb gelezen. Het boek gaat over hoe AI’s langzaam de levens van de hoofdpersonen gaan bepalen. Het verhaal zit wat dat betreft heel erg goed in elkaar, maar tegelijkertijd vond ik het ook best wel creepy. Het verhaal was vermakelijk, maar ik vond ‘m niet heel bijzonder.
Waardering: ***

All In With Him – Lauren Blakely
De M/M romances van Lauren Blakely staan standaard direct op mijn radar. Het duurde iets langer met dit derde deel voordat ‘ie op Kobo Plus stond, maar zodra het boek beschikbaar was begon ik erin. All In With Him is het derde deel in de serie rondom Declan en Grant. Het eerste deel vond ik fantastisch, maar het vervolg weer iets minder. Daarom had ik zin om dit derde – en laatste – deel te lezen, maar ik was ook een beetje huiverig. Maar ik wist niet dat ik dit boek nodig had in mijn leven. Het is zo’n lief feestje en alles wat je wil. Geloof me, deze wil je lezen!
Ik wist niet dat ik dit boek nodig had in mijn leven

Voel de lust – Elle Kennedy
De boeken van Elle Kennedy in de Out of Uniform serie zijn altijd fijn voor tussendoor. Wel vond ik dit de minste van de serie. Ja, de steamy scènes kloppen weer als een bus, maar ik vond de mannelijke hoofdpersoon (ik ben zijn naam alweer kwijt, kun je nagaan) maar niets. Het ging te snel en het klopte net niet allemaal. Uiteraard kijk ik wel weer uit naar de rest haha.. #guiltypleasure
Waardering: ***

Als je maar gelukkig bent – Jessica van Geel & Robbert Blokland
Ik vind het een beetje lastig om mijn mening van dit boek op papier te zetten. Aan de ene kant heb ik echt genoten tijdens het lezen en heb ik ook veel geleerd. Ik vond de verhalen en columns van bekende Nederlanders echt mooi om te lezen. Maar tegelijkertijd vond ik de vraagstellingen bij de interviews soms echt niet oké. Ik heb het boek vier sterren gegeven om de mooie en ontroerende bijdragen van de bekende Nederlanders, maar niet om de bijdrage van de auteurs van het boek. Wel is dit een mooie aanrader voor mensen die meer willen leren over de periode voorafgaand aan de legalisering voor het huwelijk voor iedereen en welke invloed dat heeft gehad om verschillende (bekende) mensen in de samenleving.

Lovely La La Land – Lianne Reijntjes
Zoals je in mijn vorige overzichtje van Kobo Plus reviews al kon lezen, heb ik genoten van Vacay in Saint Tropez, het eerste deel in de DJ-serie van Lianne Reijntjes. Dit is een serie van korte novelles, perfect voor tussendoor en jullie hadden de recensie van het tweede deel nog tegoed. Ook dit deel was fijn om te lezen. Gelukkig iets minder clichés en ik vond het een verademing dat de twee heerlijke personages gewoon voor hun gevoelens uit komen, zonder al te veel om elkaar heen te draaien. In dit boek draait het meer om Marissa, maar gelukkig komen Chloe en haar verloofde nog genoeg voorbij. Aanradertje als je op zoek bent naar een fijn verhaal voor tussendoor. O en extra leuk dat dit boek zich in LA afspeelt!

Welk boek zou jij nog graag willen lezen? En heb je nog tips voor boeken met Kobo Plus?