Mini-recensies van boeken die ik met Kobo Plus heb gelezen #16

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een overzichtje deelde met Kobo Plus boeken! En dat komt niet omdat ik geen gebruik meer maak van Kobo Plus! Ik heb weer een aantal heerlijke tips voor je, lees je mee?

Ever After Always – Chloe Liese
Hoe doet zij dit? Wederom heeft Chloe Liese een absoluut pareltje neergezet. In die derde deel in de Bergman Brothers-serie volgen we Aiden en Freya die al 10 jaar getrouwd zijn en nu problemen ervaren. Een andere weg dan de eerste twee delen, maar ook dit deel is zo ongelofelijk goed. Vooral de manier waarop ze de anxiety van Aiden heeft neergezet was zo sterk. Mijn hart brak, voor allebei. Ik had bij de eerste hoofdstukken al een brok in mijn keel en stiekem hoopte ik op een enorme tranentrekker. Dat gebeurde niet helemaal, maar alsnog heb ik enorm genoten. Jeetje, wat kan zij schrijven joh!
Waardering: ****,5

Mijn naam is Jess Cooper en ik leef nog – Kate Alice Marshall
Vorig jaar kocht ik in een opwelling én voor een leuke prijs. De flaptekst klonk goed, dus why not? Ik wilde het boek niet al te lang in de kast laten liggen, dus eerder deze maand dook ik in dit boek en aangezien het ook op Kobo Plus staat lees je hier mijn mini-review. Het is een heel spannend en intrigerend verhaal. De opbouw is heel erg goed gedaan met de voor en na stukken. Je weet dat er van alles is gebeurd, maar niet precies wat, waardoor de vaart en spanning er goed in zit. Wel vond ik sommige stukken in het begin wat langdradig en saai. Het is veelal hetzelfde. Desondanks is het een aanrader voor YA-fans, zeker als je van De afstand tussen jou en mij hebt genoten.

De getuigen – Lauren Blakely & Sarina Bowen
Een M/M romance van Lauren Blakely én Sarina Bowen? YES PLEASE! Toen dit werd aangekondigd was ik een enorm blij ei. En extra leuk voor de Nederlandse lezers, de vertaling verscheen zo goed als gelijk met het origineel. Aangezien de Nederlandse vertaling wel op Kobo Plus verscheen, besloot ik die te lezen. En wat een enorm fijn boek is dit! Deze twee auteurs hebben hun krachten echt gebundeld en er is een heerlijk en vooral tof verhaal uitgekomen. Ik ben verliefd geworden op de personages en vond de chemie echt perfect. Het enige minpuntje vond ik de vertaling. Deze voelde voor mij te Nederlands aan, waardoor ik minder van het verhaal kon genieten. Maar verder, dikke vette aanrader dus!
Waardering: ****,5

Tot aan de zon en terug – Jill Mansell
Een paar maanden geleden begon ik in dit boek als luisterboek. Toen eindigde mijn abonnement en was ik ergens op 60% blijven steken. Niet omdat het boek slecht was, maar ik dacht er gewoon niet meer aan. En ik had prima verder kunnen lezen, want het boek stond gewoon in de kast. Maar ik ging uiteindelijk verder via Kobo Plus (die kronkels in mijn hoofd? Ik begrijp ze ook niet). Dit is een vermakelijke Jill Mansell, precies zoals we van haar gewend zijn. Niet enorm verrassend, maar lieve momenten, tussen goed uitgewerkte personages. Aanrader dus voor fans van Jill Mansell!

Voel de spanning – Elle Kennedy
Dit boek las ik op vakantie tijdens de laatste dagen. Ik zat een beetje in een leesdipje en daar werkte dit boek geweldig voor. Het is een simpele novelle, heel erg steamy en vermakelijk. Maar net als de andere delen, niet heel bijzonder en veelal hetzelfde. Maar geen straf om dit even tussendoor te lezen.

Founded on Temptation – Kat Singleton
Eerder las ik een ander boek van deze auteur en die was enorm tof. Ik was dus ook heel erg benieuwd naar dit deel, maar deze vond ik tegenvallen en dat kwam vooral door de trope die opeens uit de lucht kwam vallen. Ik heb normaal gesproken geen problemen met deze trope (secret baby), ik kan er vaak zelfs nog wel van genieten, maar dan wil ik het wel weten van tevoren. Ik moet namelijk echt zin hebben in dat soort boeken. Hier voelde het daarnaast ook heel erg gemaakt en dat was jammer. Absoluut minder dan het eerste deel.

Liefs uit New York – Iris Visser
Deze serie stond al een tijdje op mijn TBR en aangezien NYC een van mijn favoriete steden is, besloot ik maar direct in het (losstaande) derde deel te beginnen. En het boek was leuk, maar niet enorm bijzonder. Bepaalde acties van de hoofdpersoon vond ik niet oké en bepaalde dingen gingen wel heel gemakkelijk of kwamen gemaakt over. Daardoor werd het minder geloofwaardig en dat deed best veel voor mijn leesplezier helaas.

Welk boek zou jij nog graag willen lezen?