Mini-recensies van boeken die ik met Kobo Plus las #13

Dit is alweer het 13e artikel met mini-recensies van Kobo Plus. Deze reeks met artikelen is vrij snel een van mijn favoriete artikelen om te schrijven geworden. De boeken die ik met Kobo Plus lees, zijn allemaal stuk voor stuk boeken die ik ook echt wil lezen en die ik vaak spontaan oppak. Door het schrijven van mini-recensies heb ik meer ruimte voor meer boeken, maar kan ik alsnog mijn mening met je delen. Lees je weer mee?

Return Billionaire to Sender – Annika Martin (#5)
Yess, nog een recensie van een deel in deze enorm fijne serie! Inmiddels heb ik met dit deel alle vijf de beschikbare delen gelezen en was het wachten op deel 6 (10 augustus, gisteren dus), haha! Van dit boek had ik niet al te hoge verwachtingen, maar dit boek heeft me absoluut positief verrast. Dit deel komt zelfs gevaarlijk in de buurt van mijn favoriete deel (#2). Ik ben zowel verliefd geworden op Noelle als op Malcolm. Ik vond het ook heerlijk dat in dit deel wat meer hoofdstukken vanuit hem zijn geschreven, ten opzichte van de eerdere delen. Daarnaast bevat ook dit verhaal heel veel humor, een fijne dosis steamyness en een paar hele toffe personages. Geloof me, deze serie wil je lezen!
Waardering: *****

Voel de verleiding – Elle Kennedy (Out of Uniform #3)
Op vakantie las ik het derde deel in de Out of Uniform-serie van Elle Kennedy. Hoewel het echt fijne boeken zijn voor tussendoor, zeker gezien de weinig pagina’s (het zijn eerder novelles), is het ook allemaal wel een beetje hetzelfde. De hoofdpersonen zijn allemaal anders, maar tegelijkertijd zit er ook weinig diversiteit in. Knappe, sterke militair vindt een stoere, sexy vrouw en daar valt hij voor. Niet heel veel nieuw, maar wel een feestje om te lezen. Ik heb wel zin in de rest, overigens haha..

Sex/life – B.B. Easton
Begin juni maakte Z&K bekend dat niet veel later Sex/life als e-only zou verschijnen. De flaptekst klonk heel erg goed én het zou tegelijk met de Netflixserie verschijnen. Kortom: ik had er heel veel zin in. Ik zette het e-book nog snel op mijn e-reader vlak voor de vakantie en ik begon tijdens een van de eerste dagen. Maar ik had er echt meer van verwacht. Ik vond Billie, de hoofdpersoon, zo’n enorm egoïstisch persoon. Het verhaal an sich is tof bedacht en er zat veel humor in, maar ik vond het een stuk minder om te lezen door de hoofdpersoon. Ik heb soms echt hardop willen gillen hoe frustrerend ik haar vond. Helaas heeft de hoofdpersoon hier echt voor minder leesplezier gezorgd. Wel ben ik benieuwd naar de serie. Ik heb de eerste aflevering gezien, maar moet nog even verder haha.

Scoring with him – Lauren Blakely
Ik ben een enorme fan van M/M romance en ook een fan van Lauren Blakely, dus een perfecte combinatie. Ik heb dit boek gelijk op de eerste dag van verschijning gelezen, terwijl ik nog 8 andere boeken had liggen die eigenlijk een beetje voorrang hadden. Maar ik moest en zou dit boek lezen en kon ‘m ook nog amper wegleggen. Wederom heeft deze auteur een fantastisch, romantisch en steamy verhaal neergezet, die ook nog eindigt met een clifhanger. I NEED MORE! Gelukkig hoef ik nog maar tot begin augustus te wachten op het volgende deel.
Waardering: *****

Founded on Goodbye – Kat Singleton
Via Reels op Instagram was ik dit boek – voor verschijning – al een paar keer tegengekomen. Ik kwam er niet veel later achter dat ‘ie op Kobo Plus stond, dus ik begon eigenlijk gelijk nog dezelfde dag. Ik moet zeggen dat de eerste 75% echt fantastisch waren. Ik dacht echt dat ik op een mega vijf sterren waardering zou afstevenen. En hoewel ik enorm heb genoten en het echt een prachtig verhaal is, vond ik het einde net iets minder. Maar dit is een romantisch verhaal met twee levensechte personages, waarbij de emoties op je af komen en waarbij je hart halverwege al wordt gebroken. Geloof me, deze wil je lezen!
Waardering: ****,5

Mr. Quarantine – Lis Lucassen
Een hele tijd geleden (volgens mij al langer dan een jaar) las ik Mr. Stonevan Lis Lucassen. Een enorm fijn verhaal dat me erg deed denken aan de boeken van Vi Keeland. Inmiddels is Lis Lucassen terug met een nieuw deel in deze serie, namelijk Mr. Quarantine.Vrij snel nadat ik het boek op Kobo Plus had gespot, begon ik al en voordat ik het wist was ‘ie uit! Het is een enorm vermakelijk verhaal, met goed geschreven steamy scènes en het wordt geen enkel moment saai. Wel vond ik het dramagehalte net iets te hoog en soms ook niet heel geloofwaardig. Gelukkig haalde dat me niet teveel uit de fijne leesflow, waardoor ik het zeker een aanrader vind!

Het dieptepunt & Het eindpunt– Saskia N.H. Oudshoorn
In mijn vorige overzichtje schreef ik over Het hoogtepunt, het eerste deel in een nieuwe serie van Saskia N.H. Oudshoorn. Het is een serie met drie novelles waarbij spanning, intriges en drama een grote rol speelt. Zoals je in mijn mini-recensie van het eerste deel kon lezen, was ik nog niet helemaal overtuigd, maar ik was wel nieuwsgierig naar de rest. Het tweede deel vond ik iets beter, maar het trok me nog steeds niet enorm. Het is absoluut niet slecht of verkeerd, maar het was niet zo mijn ding. Ik heb beide delen wel in een snelvaart uitgelezen, want het is zeker spannend, maar het had voor mij helaas niet die wow factor helaas. Wel denk ik dat meer fervente thrillerlezers met een vleugje drama deze serie leuk zullen vinden!
Waardering: ***,5 en ***

Welk boek zou jij graag willen lezen?