Mini-recensies van boeken die ik met Kobo Plus las #2

Een tijdje geleden verscheen hier een lijstje online met boeken die ik had gelezen met Kobo Plus. Ik heb inmiddels nog steeds deze fijne e-bookservice aanstaan en ik las wederom een paar hele fijne boeken. Aangezien ik over het algemeen ‘teveel’ lees, komen er van een aantal boeken die ik las met Kobo Plus een mini-recensie online en dit overzichtje lees je vandaag!

Truly Mine & Truly Yours– Kennedy Fox
In Zuid-Afrika las ik de eerste twee delen in de Roommate serie van Kennedy Fox. Een slowburn romance waar ik destijds echt van heb genoten. Het tweede deel eindigde in principe mooi en afgerond voor die personages, maar er zat alsnog een mega cliffhanger in voor de personages waar deel 3 en 4 om zou draaien. Ik zag laatst dat die delen op Kobo Plus stonden en ik kon het niet laten om er gelijk in te beginnen. Ik vond deze delen net iets minder dan het verhaal over Hunter en Lennon, maar alsnog enorm swoon worthy. En wederom eindigde deel 4 Truly Yoursmet een cliffhanger voor deel 5. Ik vind dit fijne boeken met behoorlijk veel diepgang en een relatie die zich heel langzaam en mooi laat opbouwen. Ik raad ze je van harte aan, maar misschien moet je wachten tot februari tot ook het laatste boek erop staat? 😉
Waardering: **** (Truly Mine) en *** (Truly Yours)

Het staat in de sterren – Marijke Vos
Een van mijn laatste boeken van 2019 was Het staat in de sterren, een novelle van Marijke Vos. De novelle draait om Miranda, de zus van de hoofdpersoon uit Van Chanel naar flanel. Hoewel het slechts iets meer dan 100 pagina’s heeft heb ik zo enorm genoten. Ik vond het echt heerlijk om weer eventjes een kijkje te nemen in het dorpje in Canada en Marijke heeft zo’n fijne schrijfstijl! Ik wil echt meer over deze mensen en deze omgeving! Alsjeblieft, Marijke? 🙂

The Baller – Vi Keeland
Het moet me eigenlijk niet verbazen, maar wederom heeft mevrouw Vi Keeland laten zien dat ze enorm goed kan schrijven en in een fijn, steamy verhaal heel veel diepgang kan stoppen. Van te voren had ik niet zulke hele hoge verwachtingen van The Baller, maar wauw! De auteur heeft hier een paar hele heftige onderwerpen er ingestopt waardoor je zelf af en toe een brok in je keel krijgt, maar het wordt geen enkel moment zwaar. Het enige kleine minpuntje is hoe overheersend het mannelijk hoofdpersonage is. Delilah is een enorm sterke powervrouw, maar wordt een beetje ondergesneeuwd en niet altijd gerespecteerd, dat vond ik een beetje jammer. Maar verder, dikke aanrader, net zoals al de andere boeken die deze vrouw heeft geschreven!

Rinkeldekink – Martine Bijl
Ik vond HHB met Martine Bijl altijd een feestje om naar te kijken. Ze was altijd zo lekker grappig en direct. Haar boek over haar hersenbloeding en de depressie erna wilde ik daarom al graag lezen. Daarna waren anderen ook erg enthousiast, dus ik besloot ‘m snel te lezen met Kobo Plus. Het boek heeft slechts 90 pagina’s en kun je dus vrij snel uit lezen. Ik vond het – ondanks de weinig pagina’s – erg indrukwekkend. De schrijfstijl van Martine Bijl is enorm direct en ook vrij donker.Hier moet je wel tegen kunnen, maar ik vond de periode die ze beschrijft heel sterk overkomen. Ik vond het heftig, maar wel echt een aanrader! Ik ben blij dat ik ‘m heb gelezen!

Noel – Linda Kage
Ongeveer 1,5 jaar geleden las ik Price of a Kiss van Linda Kage, het eerste deel in een serie vol verboden liefdes. Inmiddels heeft SVM Publishing deze serie (tenminste de eerste twee delen so far) naar Nederland gehaald en beide boeken zijn te lezen via Kobo Plus. Ik vond het eerste deel destijds enorm sterk (ook een aanrader dus!) en ik begon daarom gelijk in het vervolg, Noel. Ook dit boek is enorm verslavend en erg sterk in elkaar gezet, hou ik van! Ik heb gelijk zin om door te gaan in de volgende delen!
Waardering: ****,5

Ik heb nog ongeveer een maandje over en ik ben van plan om deze heel goed te besteden! Er staat een nieuwe serie online van Marijke Vos over een weddingplanner waarbij elke maand een nieuwe aflevering van online komt en ik heb nog wat Engelse NA’s toegevoegd aan mijn e-reader! Let’s read!

Heb jij Kobo Plus al eens geprobeerd? Welk boek zou jij graag willen lezen?